Over Stichting voor Elkaar

Stichting voor Elkaar zet zich al jaren in voor goede doelen in de buurt. Als organisatie staan wij midden in de maatschappij. Het liefst zijn we er voor iedereen. Stichting voor Elkaar steunt daarom lokale goede doelen die een breed publiek aanspreken. Zo profiteren er veel mensen van onze steun.

Samen voor Elkaar
Dit zijn bij voorkeur projecten waarbij mensen elkaar ontmoeten, waar er ruimte is voor persoonlijk contact, dichtbij huis. Daarmee maken we samen uw leefomgeving nog leuker.

Unifonds & Stichting voor Elkaar samen één
Door een fusie zijn twee goededoelenfondsen van Univé samengegaan: het Unifonds en Stichting voor Elkaar. De ledenraad heeft gekozen om verder te gaan onder de Stichting voor Elkaar. Al tien jaar steunt de Stichting voor Elkaar lokale goede doelen. Ruim 200 kleinschalige initiatieven hielpen we inmiddels. Een mooie oogst, geselecteerd door afgevaardigden van de ledenraad.

Stichting voor Elkaar
Stichting voor Elkaar is onderdeel van de Coöperatie Univé Stad en Land. Jaarlijks stort Univé Stad en Land een deel van hun winst in de Stichting voor Elkaar.

donatie-2-project-steun-financiele steun-stichting voor elkaar-unive verzekeringen-unive verzekeringen-Univé Stad en Land