Feestelijke uitreiking Dik voor Elkaar-prijs 2016

15 november 2016 Leonie Hutten-Brand

Niet iedere dag deelt Stichting Voor Elkaar € 40.000,- uit. Voldoende reden dus voor een feestelijke middag waarbij het uitreiken van de donatiecheques centraal stond. Vrijdag 14 november 2016 organiseerden wij in De Agnietenberg in Zwolle een feestelijke uitreiking om alle vrijwilligers eens even flink in het zonnetje te zetten.

Aan Akke Vrijmoeth (Commercieel Directeur) en Emmy van Veen (Ledenraadslid en Donatiecommissielid) de eer om de winnaars de cheques te overhandigen. Het toppunt van de middag was toch de blijdschap van de winnaars en de passie van alle vrijwilligers voor hun projecten. De promotie tijdens de stemperiode bereikte ook andere donateurs en leverde veel nieuwe contacten en kansen op.

Ruilwinkel Alteveer, Stichting TrOost (Winschoten) en de Stichting Vrienden van de Loenense Bossen (Loenen) waren ook van de partij. Ondanks dat er geen cheque mee naar huis ging, kijken ze terug op een leuke stemperiode. Ze hebben door alle promotie hun project echt op de kaart gezet.

Hospice Hoogeveen, Stichting tot behoud van Korenmolen de Zwaluw (Hasselt), Judovereniging Salland (Raalte), ’s Heeren Loo (Apeldoorn) en Tennisvereniging Rapiditas (Nijmegen) kunnen nu aan de slag met de realisatie van hun project. Wij volgen dit natuurlijk op de voet en delen de mijlpalen graag later met u.

Bekijk hier alle foto’s –